niedziela, 11 września 2016

30 day Hobby Challenge #11 / 30 dniowe Wyzwanie Figurkowe #11


Your favourite painting or gaming music?

Well, I do not tend to listen to music any more. I used to... metal for Orks, drum and bass for Tau, Dawn of War soundtracks for Space Marines.

For some time now I only listen to things that calm me down... and here we got Vaults of Terra.

Great YouTube channel devoted to Warhammer 40k role. I strongly suggest listening to the playlists.


Twoja ulubiona muzyka do grania lub malowania?

Hmm... Ogólnie to staram się nie słuchać muzyki jak maluję. Kiedyś tak, słuchałem metalu jak malowałem orków, drumów, dubstepów jak malowałem Tau, ścieżek dźwiękowych z Dawn of War jak malowałem Space Marines.

Od jakiegoś czasu jednak, wolę coś, co mnie uspokaja... i tu mamy Vaults of Terra.

Świetny kanał poświęcony światu Warhammera 40k. Polecam w szczególności słuchanie po playlistach.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...