piątek, 10 czerwca 2016

Flesh Tearers update

Dears!


I have managed to get some motivation back on thanks to my friend Witek pulling my teeth constantly ;)and thanks to the painting session that we organised last weekend. I have sat down and worked on my Flesh Tearers army, the Rhinos and as I was in the painting frenzy, Gabriel Seth got some paint as well.
Some pics below.
Moi drodzy!

Udało mi się pocisnąć trochę malowanie, dzięki koledze Witkowi, który non stop mi marudzi ;) oraz dzięki sesji malarskiej, którą mieliśmy w zeszłym tygodniu. Jednego wieczoru udało mi się pomalować Rhinosy I jak już byłem w szale, Gabriel Seth też dostał trochę farby.

Fotki poniżej.





So the paints I used for the red are: Hullt Red, Fire Red and Italian Red from Vallejo Air range.


Your comments will be well received ;)

Farbki, których użyeł aby zrobić czerwony kolor to: Hullt Red, Fire Red and Italian Red z serii Vallejo Air.


Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze ;)

3 komentarze:

  1. Fajny ten czerwony, taki troszkę inny, niby to wpada w pomarańcz momentami, a niby nie :) Jest żywy, ale zarazem stonowany. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trochę fotki przekłamuje, są takie lekko pomarańczowe tylko na brzegach ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...