środa, 15 czerwca 2016

Flesh Tearers - Baal Predator

Dears!

Below I present you the finished product (unless I spot something now) of the Baal Predator for my Flesh Tearers army.

Please bear in mind these are all second hand models, I tried to restore them as best as I could.

Overall, they look good and I can proudly put them for a test at the earliest conveniance.

Moi drodzy!

Przedstawiam wam skończony model Baal Predator do mojej armii Flesh Tearers. Skończony, chyba, że znajdę coś do domalowania oglądające fotki.

Pamiętajcie proszę, że ten model jest używany i starałem się go doprowadzić do porządnego stanu na tyle, na ile pozwoliły mi umiejętności.

Ogólnie prezentuje się dobrze i nie mogę się doczekać, aż wystawię go do gry w najbliższym czasie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...