czwartek, 18 grudnia 2014

[WIP] Death Company from Deathstorm for my Flesh Tearers #5

Witajcie!

Po kilku dniach ciężkiej pracy i innych zajęć... które niestety pozostawiały mi maksymalnie po jednej godzinie czasu na hobby, można powiedzieć, że zakończyłem temat pierwszego członka Death Company dla moich Flesh Tearers. Oto efekty.

Welcome!

After few days of hard work and other activities... which left me with maybe one hour of me time at most every day, I have sort of closed the topic of the first Death Company for my Flesh Tearers. Here are the results.


Co po niektórzy wiedzą jakie mam podejście do malowania, a mianowicie, zostawiam mało istotne detale na później, kiedy to cały oddział będzie gotowy do wykończenia, a ja będę miał więcej czasu.
Teraz, kiedy to już wypracowałem sobie metody malowania poszczególnych elementów, mogę malować grupowo. Rozpocząłem prace nad trzema kolejnymi.

As some of you may know my way of painting, some minor details are left behind, to be done, when the whole squad is done and I have more free time.
Now, that I have worked out ways of painting each bit on these suckers, I can start batch painting. Next up I got three coming.

2 komentarze:

  1. Jak na pracę nominalnie w hurcie, wygląda super (czyste i staranne malowanie). W stadzie będzie widok, że ho ho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki mały hurt, to fakt - 10ciu ich będzie, a może i więcej jak mnie najdzie coś :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...