czwartek, 30 maja 2013

Kustom Mega Blasta Meks #1

Do swojego trzymacza znaczników, czyli oddziału Lootasów z trzema Mekami, potrzebowałem tychże Meków. Mają oni mieć, wszyscy trzej, Kustom Mega Blasty... to tak jakby coś podeszło za blisko :) Ja wiem, że Lootasy to Heavy, więc w pobliżu będą leżeć Gretchiny za całe 40 pkt. Niestety w pudełku z Lootasami są tylko dwie KMB, musiałem dwie kombinować. Miałem takowe od Killa Kan i oto efekt. Dodatkowo wykorzystana została łapa od bikera.

I have been working on my objective holding unit, Lootas with three Meks. I know Lootas can't hold objectives, that's why they will be accompanied by Gretchin, for only 40 pts. Them Meks are supposed to have Kustom Mega Blastas, but since I ran out of spare bits I had to improvise. I used a Killa Kan KMB and a biker arm and the results you can see below.

 photo KMB_Meks_01.jpg

 photo KMB_Meks_02.jpg

 photo KMB_Meks_03.jpg

W tzw międzyczasie pracuję nad oddziałem walczących wręcz 'Ard Boysów. Trzydziestu! 119 ataków to prawie jak zdeżyć się z kombajnem... i o to chodzi.

In the meantime I have been also working on close combat 'Ard Boys. Thirty of them! 119 attacks that feels like kissing a freight train... and that was the point exactly!

 photo 30_Ard_Boys_01.jpg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...